28. maj 2021
28. maj 2021
28. maj 2021
»Težava fizičnih trgovin je, da so imele prej tako velik promet, da tega upada ne morejo pokriti niti z rastjo spletne prodaje ‒ ta sicer lahko nadomesti eno fizično trgovino, ne pa treh ali štirih.«
Govori o izzivih fizičnih trgovin v primerjavi s spletno prodajo.
28. maj 2021
28. maj 2021
28. maj 2021
»Če se ta generacija zbira v spletnih skupnostih Snapchat, Instagram, TikTok, Twitter, Facebook, bodo morali ponudniki in podjetja prilagoditi svojo vsebino komuniciranja in ponudbo omrežjem, ki jih ta generacija spremlja, to pomeni mobilno trženje, družbena omrežja, trženje prek SMS-sporočil, marketing vplivnežev. Ne bodo jih dobili na klasičen način. Ne pozabimo, to je generacija, ki Netflix spremlja prek svojih mobilnih telefonov.«
Opozarja na potrebo po prilagajanju komunikacije in ponudbe za generacije Y in Z.
28. maj 2021